Κάντε κλικ στα παρακάτω αρχεία για να προβάλλετε υλικό σχετικό με το μάθημα των Κοινωνικών Δεξιοτήτων:
29 -4 -2020
Παρακολούθηση βίντεο και συζήτηση
“Γεια σας! αγαπητοί μου μαθητές και μαθήτριες.
Σε συνέχεια των βίντεο που σας έχω στείλει, αυτή τη φορά σας στέλνω ένα βιντεάκι (animation) για να το δείτε με τον ίδιο τρόπο και να το συζητήσετε μαζί με τους δικούς σας: Eίναι Σημαντικό καθώς μεγαλώνουμε να βρίσκουμε το ανάλογο Θάρρος να δοκιμάζουμε νέα πράγματα και να αφήνουμε παλιές συνήθειες που μπορεί να μην μας είναι χρήσιμες πια. Δοκιμάζουμε νέα πράγματα όμως (ιδέες, συμπεριφορές..) και γινόμαστε πιο αυτόνομοι, προσέχοντας(!) πάντα τον εαυτό μας.
Επίσης σεβόμαστε και μαθαίνουμε και από αυτούς που μπορεί να είναι Διαφορετικοί από εμάς!
Με αυτό το τρόπο θα νιώσουμε πολλές Χαρές στη ζωή μας..
1. Βλέπω το animation μαζί με το παιδί μου.. (αρχικά μπορώ λίγο να του περιγράφω τι βλέπουμε)
2. Όταν τελειώσω το ρωτάω “Πώς σου φάνηκε;..σου άρεσε;..πώς νιώθεις με αυτό που είδες;..τι κατάλαβες;..”
3. Όταν το παιδί έχει εκφραστεί..συζητάω με περισσότερα λόγια (Υποστηρικτικός Περιγραφικός Λόγος) το πώς ένιωσα..τι είδα..τι κατάλαβα ο ίδιος..
4. Έπειτα παρακολουθούμε άλλη μια φορά το animation και συζητάμε (αν χρειαστεί και με παύσεις/pause στα σημεία της ιστορίας που υποστηρίζουν αυτό που νιώσαμε και καταλάβαμε..πχ ” να!.. βλέπεις εδώ που..”
5.Τέλος γονιός και παιδί συζητάμε μαζί το εξής:
α) Μου θυμίζει κάτι απο τη ζωή μου αυτό που είδα;..πχ ” να!..όπως και εμεις που..”
β) Αυτό που είδα εχει κάποιο χρήσιμο-διδακτικό Μήνυμα για τη ζωή μου/μας;..
17 -4 2020
Παρακολούθηση βίντεο και συζήτηση
“Αγαπητοί μου μαθητές και μαθήτριες, σε συνέχεια των βίντεο που σας έχω στείλει, αυτή τη φορά σας στέλνω ένα βιντεάκι (animation) για να το δείτε και να το συζητήσετε μαζί με τους δικούς σας:
Είναι Σημαντικό να Σεβόμαστε και να Αποδεχόμαστε τις όποιες Δυσκολίες στον Εαυτό μας και στους Άλλους. Αυτό θα μας δώσει και Γαλήνη και Χαρά στη ζωή μας!
2. Όταν τελειώσω το ρωτάω “Πώς σου φάνηκε;..σου άρεσε;..πώς νιώθεις με αυτό που είδες;..τι κατάλαβες;..”
3. Όταν το παιδί εχει εκφραστεί..συζητάω με περισσότερα λόγια (Υποστηρικτικός Περιγραφικός Λόγος) το πώς ένιωσα..τι είδα..τι κατάλαβα ο ίδιος..
4. Έπειτα παρακολουθούμε άλλη μια φορά το animation και συζητάμε (αν χρειαστεί και με παύσεις/pause στα σημεία της ιστορίας που υποστηρίζουν αυτό που νιώσαμε και καταλάβαμε..πχ ” να!.. βλέπεις εδώ που..”
5.Τέλος γονιός και παιδί συζητάμε μαζί το εξής:
α) Μου θυμίζει κάτι απο τη ζωή μου αυτό που είδα;..πχ ” να!..όπως και εμεις που..”
β) Αυτό που είδα εχει κάποιο Χρήσιμο-Διδακτικό Μήνυμα για τη ζωή μου/μας;..
9 -4 -2020
Πώς αντιμετωπίζω τον Κορονοϊό _ Οδηγός για παιδιά:
Ο Μπιμπίκος, μαθητής δημόσιου σχολείου, βλέπει το σχολείο του να κλείνει και τον ίδιο να αναγκάζεται να μείνει στο σπίτι. Στην αρχή βαριέται, αισθάνεται μοναξιά και έντονη ανησυχία ίσως και φόβο. Του λείπουν αρκετά οι φίλοι του και η καθημερινότητα του σχολείου και ανησυχεί για τη δουλειά των γονιών του η οποία έχει σταματήσει λόγω των συνθηκών της καραντίνας που προκάλεσε η πανδημία του νέου ιού, του covid19.
Με το πέρας των ημερών συνειδητοποιεί πως με το να ανησυχεί όλη μέρα δε θα αλλάξουν τα πράγματα και έτσι αποφασίζει να κάνει κάτι δημιουργικό. Να γράψει και να σχεδιάσει έναν πρακτικό οδηγό αντιμετώπισης του Κορονοϊού για να τον μοιράσει στους φίλους του.
Σας παρουσιάζει λοιπόν σήμερα το πρώτο μέρος του οδηγού που είναι κυρίως ενημερωτικό και στόχο έχει να δώσει απαντήσεις σε απλές ερωτήσεις που σχετίζονται με την αντιμετώπιση του Κορονοϊού. Καλή ανάγνωση!
“Αγαπητοί μου μαθητές και μαθήτριες, σε συνέχεια των βίντεο που σας έχω στείλει (για την Συνεργασία-Ομαδικότητα, για τον Σεβασμό-Αποδοχή στη Διαφορετικότητα..) αυτή τη φορά σας στέλνω ένα βιντεάκι (animation) για να το δείτε και να το συζητήσετε μαζί με τους δικούς σας, καθώς έρχεται η Μεγάλη Βδομάδα:
Ποια είναι τα Νοήματα και οι Συμβολισμοί της Μεγάλης Βδομάδας για την Αγάπη και την Συμπαράσταση προς τους Συνανθρώπους μας που πλήττονται από δυστυχίες; (όπως για παράδειγμα ο Πόλεμος;..)
2. Όταν τελειώσω το ρωτάω “Πώς σου φάνηκε;..σου άρεσε;..πώς νιώθεις με αυτό που είδες;..τι κατάλαβες;..”
3. Όταν το παιδί εχει εκφραστεί..συζητάω με περισσότερα λόγια (Υποστηρικτικός Περιγραφικός Λόγος) το πώς ένιωσα..τι είδα..τι κατάλαβα ο ίδιος..
4. Έπειτα παρακολουθούμε άλλη μια φορά το animation και συζητάμε (αν χρειαστεί και με παύσεις/pause στα σημεία της ιστορίας που υποστηρίζουν αυτό που νιώσαμε και καταλάβαμε..πχ ” να!.. βλέπεις εδώ που..”
5.Τέλος γονιός και παιδί συζητάμε μαζί το εξής:
α) Μου θυμίζει κάτι απο τη ζωή μου αυτό που είδα;..πχ ” να!..όπως και εμεις που..”
β) Αυτό που είδα εχει κάποιο Χρήσιμο-Διδακτικό Μήνυμα για τη ζωή μου/μας;..
2. Όταν τελειώσω το ρωτάω “Πώς σου φάνηκε;..σου άρεσε;..πώς νιώθεις με αυτό που είδες;..τι κατάλαβες;..”
3. Όταν το παιδί εχει εκφραστεί..συζητάω με περισσότερα λόγια (Υποστηρικτικός Περιγραφικός Λόγος) το πώς ένιωσα..τι είδα..τι κατάλαβα ο ίδιος..
4. Έπειτα παρακολουθούμε άλλη μια φορά το animation και συζητάμε (αν χρειαστεί και με παύσεις/pause στα σημεία της ιστορίας που υποστηρίζουν αυτό που νιώσαμε και καταλάβαμε..πχ ” να!.. βλέπεις εδώ που..”
5.Τέλος γονιός και παιδί συζητάμε μαζί το εξής:
α) Μου θυμίζει κάτι απο τη ζωή μου αυτό που είδα;..πχ ” να!..όπως και εμεις που..”
β) Αυτό που είδα εχει κάποιο Χρήσιμο-Διδακτικό Μήνυμα για τη ζωή μου/μας;..
To παρακάτω ebook είναι ένα διαδραστικό κοινωνικό παραμύθι με δραστηριότητες για τα παιδιά που στόχο έχει να περιγράψει και να καταστήσει κατανοητή, με απλά λόγια και εικόνες, την κοινωνική και ατομική κατάσταση που βιώνουμε όλοι λόγω της πανδημίας covid19. Προτείνεται η ανάγνωσή του από γονείς και παιδιά με χρωματισμό φωνής, η ανάλυση των εικόνων και η συζήτηση γύρω από τα συναισθήματα που εκφράζονται στην ιστορία αλλά και τις ανθρώπινες σχέσεις. Τέλος, είναι απαραίτητη η ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων του βιβλίου. Αξιοποιείται καλύτερα σε εκτυπώσιμη μορφή.
Επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε το ebook :
2. Όταν τελειώσω το ρωτάω “Πώς σου φάνηκε;..σου άρεσε;..πώς νιώθεις με αυτό που είδες;..τι κατάλαβες;..”
3. Όταν το παιδί εχει εκφραστεί..ο γονιός του λέει με περισσότερα λόγια (Υποστηρικτικός Περιγραφικός Λόγος) στο πώς ένιωσε..τι είδε..τι κατάλαβε ο ίδιος..
4. Έπειτα γονιός και παιδί παρακολουθούν άλλη μια φορά το animation και συζητούν (αν χρειαστεί και με παύσεις/pause στα σημεία της ιστορίας που υποστηρίζουν αυτό που νιώσαμε και καταλάβαμε..πχ ” να!.. βλέπεις εδώ που..”
5.Τέλος μπορεί ο γονιός και το παιδί να συζητήσουν (ή και διαδραστικά στα Σχόλια..) το εξής:
α) Μου θυμίζει κάτι απο τη ζωή μου αυτό που είδα;..πχ ” να!..όπως και εμεις που..”
β) Αυτό που είδα εχει κάποιο Χρήσιμο-Διδακτικό Μήνυμα για τη ζωή μου/μας;..